Yummie breakfast!

Good morning!

Sitter just nu och lyssnar på Adele - set fire to the rain. Så otroligt fin låt (: Jag älskar hennes vackra röst.
Ska hursomhelst snart sätta igång med en heldag av städ och tvätt. Skjutit upp det alldeles för länge nu, så har massvis att göra. Men ska bli skönt att få ordning igen, så gör mej faktiskt ingenting att ha en sånhär dag.. :)

Vaknade runt 11 idag, och när jag gick upp hade min fina mamma gjort gröt åt mej. Så då blev det och ett glas oboy! ^^

Förövrigt så var maratonet igår superkul! Hade en liten paus som sagt, och på den var jag duktig och gjorde mat, hihi. Brukar aldrig lyckas göra god mat, men igår lyckades jag faktiskt helt okej! I och för sig var det bara pasta och köttbullar men endå.. ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0