Hemma-outfit

Tvätt är i maskinen och rummet är nästan klart, dammsugning kvar bara! Men funderar starkt på att ändra om lite, så därför drygar jag mej lite med dammsugningen, kan ju' lika gärna dammsuga när allt är helt klart.. ^^

Efter jag gått ner med all tvätt och satt på en så tog jag en liten runda med Milla oxå, jättemysigt höstväder ute. Personligen gillar jag hösten super mycket. Regnet och blåsten är så himla mysig, speciellt när man vet att julen börjar närma sig! Åh vad jag längtar!

Dagens "hemma-oufit" (:

Mitt ansikte ville inte vara med på bild idag hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

vart har du köpt linnet ifrån? :)

2011-11-05 @ 01:28:32
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0