Rea

Sitter just nu vid datorn med mamma, ska nämligen äntligen beställa lite kläder ifrån mina sommarjobbspengar. :) Skulle gjort det för länge sen, men har hänt lite grejer så att det helt enkelt inte blivit gjort. Men nu blir det äntligen av!
Hade redan bestämt allt jag skulle köpa, men nu när jag hittar massor med grejer på rea, så blev det betydligt svårare haha. Ska beställa ifrån både h&m och ellos, och hm hade en hel del med rea som jag varmt kan rekommendera! :) Har nu gått över med nästan 400 av det jag skulle köpa, haha. Men får ta bort lite så ordnar det nog sig. ^^


Bland annat ska jag köpa dessa mysiga skor från H&M! I både svart och denna färg tror jag att det blir!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0