Last minute

Precis skickat in en läxa tills imorgon, och nu blir det sängen. Att man alltid ska vara i sista minuten, haha. Haft hela lovet på mej, men helt enkelt inte orkat sätta mej ner och göra den.. :) Blir ju lätt så ibland.
Läxan var iallafall hyfsat rolig denna gång, men en aning svår. Jag skulle nämligen ta en av mina egna produkter från badrummet och skriva vad de innehåller och vad det kommer ifrån.
Jag tycket hudvård är väldigt intressant och kul, så läxan var ändå helt okej. Dock var det rätt svårt att hitta all information. Speciellt eftersom den flesta informationen är på engelska. ^^

Men nu måste jag sova! Sweet dreams! ^^


Apoliva, produkterna jag använder.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0