Finished

Äntligen klar med videoredigeringen! Tog dubbelt så lång tid, eftersom att datorn krånglade när jag var ungefär en tredjedelsklar, och då bestämde den sig för att dö och ta bort allt arbete.
Till en början när jag var klar funkade det inte heller att spara.
Alltid ska det var någinting som krånglar..

Men för att se det från den ljusa sidan så har ju allt löst sig nu, och vad gör ju mindre timmars sömn när man iallafall kan sova med ett rent samvete och lättnad för att man är klar med något. DEssutom får jag ju skyllamej själv som suttit sista kvällen i sista minuten, haha ^^
Dock kan jag väl inte påstå att videon blev så värst bra heller, haha. Sitter och bokstavligt talat asgarvar när jag ser den, bara fr att den är dåligt gjord och ganska så flummig. SÅ kul har jag haft nu iallafall hahah ^^
Menmen, är ju bara CN för barnen så gör ju ingenting om den inte är superbra.. ^^ Och så är det ju tanken som räknas! (:

Anledningen till att jag klarat natten var att jag hade en supersize godispåse ifrån ullared som jag fått av lollo.. Thank God for that! haha.
image description

image description
Arrrrgh! I'm a Pirate!

hahaha, ungefär så kul brukar jag ha när jag är uppe mitt i natten.. ^^

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack så mycket! :)

2011-11-13 @ 12:23:52
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Lowi

vad kul att du är med & tävlar, hos emmadenblonda, om mina ringar som jag gör! :)

2011-11-13 @ 19:40:44
URL: http://whoshotlowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0