Cowboy

Hej igen.
Jag vene riktigt var jag ska börja men.. Min dator har krånglat, internet har krånglat, jag har haft mkt i skolan, jag är världens lataste och allt detta har hindrat mej från att blogga det senaste.
But now im back on track! (:
Kan ju oxå direkt säga att de senaste tre inläggen är skrivna av min syster, som haft lite tråkigt nån dag.. haha.

Hursomhelst är det höstlov, och både idag och igår har jag typ inte gjort någonting.. (: Igår sov jag ut ordentligt och tog sedan ett långt bad, för att sedan avsluta dagen med harry potter 1 och crossroaders med Lollo!
Idag sov jag länge igen, och sedan så hade jag danslektion.
Imorgon blir det dock ingen sovmorgon, upp vid åtta för att kolla på ännu mer Harry Potter! yay! David har nämligen aldrig sett dem, så jag, han och Lollo ska ha marathon! Ikväll blir det tvåan, och sedan blir det restan av de sex filmerna imorgon! Dock en lunchpaus, samt en två timmars paus vid 3-5 då lollo jobbar (:

Men nu ska jag hoppa in i duschen innan filmen. Måste dock bara snabbt tipsa Cowboy nördar med iPhone att skaffa high noon. Så himla kul! Jag är uppväxt i en "cowboyälskande familj", och faktiskt så såg jag till och med ett Familjen Macahan avsnitt innan, haha. Så jag råder alla att skaffa detta spel, och utmana JessieMacahan! ;)



Min gubbe är snyggsast! ^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0