Chill-week

Gått till skolan restan av veckan nu, mått mycket bättre som tur är. Dock inte helt hundra, men det funkar ^^
I tisdag var jag speciellt trött, och när jag kom hem från skolan var jag helst slut. Trots det satte jag mej direkt och gjorde läxa, vilket iofs var skönt att få gjort.
Igår när jag kom hem gjorde jag absolut ingenting, förutom mot kvällen då jag gick en rejäl långrunda med Millsan :) Nästan en och en halv timma faktiskt. Typ en runda runt hela min lilla stad med andra ord, haha ^^

Idag i skolan hade jag kundpass i spamanikyr igen! Min farmor gav återbud igårkväll, så min mamma fick bli offer igen. Efter det så åkte jag med mamma in till Vetlanda för att jobba/städa och sedan åkte jag på VBC Discovery med besök från Australien! (:
Nu blire hursomhelst sova! Så härligt med helg imorgon!! :)

Kan inte låta bli att lägga till denna bild på Milla. Är hon inte världens sötaste?! haha :)


Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Aaw så söt hon är :D hur gammal är hon ? :)

2011-11-11 @ 01:19:28
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/
Postat av: Victoria

Millas ögon ser lite läskiga ut på den bilden :p Kul att du bloggar mer nu förresten :D

2011-11-11 @ 15:11:11
URL: http://Victoriaekelund.bloss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0