Ännu en lugn dag

Idag tog jag en riktig rejäl sovmorgon, och sedan dess har jag tvättat, spelat spel på mobilen, chillat, kollat lite på tv och haft det allmänt slappt :) Ska strax hänga upp ännu en tvätt, och sedan göra lite mat (:
Älskar att det här lovet i stort sett varit bara såhär. Behövde den vilan inför stressen med betygen och allting innan julen kommer.
Tyvärr har jag ju blivit ännu mer förkyld oxå, och den har fortfarande inte försvunnit, men får hoppas på det bästa i framtiden ^^
Är ju hursomhelst inte långt kvar till nästa lov, så känner ingen stor ångest inför måndag, även om lovet gått fort son tusan.
Tänker snarare att ju fortare det börjar, desto fortare kommer julen och lov! ;)

Bild från en sjö jag gick förbi häromveckan ^^


Kommentarer
Postat av: Tuva

fin blogg!

hur har du haft det? :)

2011-11-07 @ 17:43:59
URL: http://dreamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0