Vår!

Just beställt massa nya klänningar å linnen å grejer fån hm:) Åh, vad jag längtar tills det kmer. Köpte ganska mkt annorlunda grejer från min stil egentligen, mkt sötare elr så. Men börjat tycka om sån stil mer och mer den senaste tiden, plus att modet till sommaren typ är så med så det blir ju kanon. ;)
I torsdags så hjälpte jag Vicky å rensa hennes garderob. Fick ganska mkt gamla grejer hon aldrig använder, så min garderob kmer snart bli proppfylld med nya grejer, me like. 8D

Jag var nyss på promenad med milla och lollo, och vi gick till baazar och fikade lite med sara. Så underbart väder ute idag igen! Jag älskar verkligen våren. Håller tummarna för att vädret ska ha fel om snön nästa vecka!

Men nu ska jag nog gå och käka upp resterna efter gårdagens kladdkaka. ;) Ha en bra dag!

Systrarna Olofsson. :) Vicky, Lollo och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0