Real Madrid

Glöm det där med vår. Senare igårkväll, hela natten och nästan hela dan så har det snöat asmkt. Nu är det mest bara slasksnö. Så vårkänslan försvann och bytes ut till julkänsla nästan, haha. Men trots detta är jag otroligt glad, för huvud och ryggvärken jag haft under dagen har försvunnit, och så är det ju helg! och även om jag måste plugga halva helgen så är jag säker på att den kmer bli kanon iaf. 8D
Jag slutade skolan för drygt en och en halvtimme sedan och har käkat å chillat sedan dess. Snart måste jag sätta igång med plugget igen. Sen ska jag göra i ordning mej och åka in till Vetlanda.
Tänkte iaf som avslutning bjuda på en dikt jag skrev i skolan. Man skulle skriva om kärlek till någon elr nånting och eftersom jag är sämst på att skriva dikter så bestämde jag mej för att skriva om Real Madrid istället för något mer seriöst som bara blir fult, haha. Den är väl kanske inte den bästa, men pga budskapet lär jag ju få mvg ändå, haha ;)

och ja, jag vet att jag skrivit fel å att real egentligen heter Real Madrid C.F inte FC. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0