Ibland har man flyt

Skola och dansträning har stått på schemat idag! Skolan gick som den brukar och dansen gick bra den med. Efter dansen så var det lite mer än en timma kvar tills bussen gick så jag och lollo satte oss på ett fik och myste med varm choklad medan vi väntade.
Efter det så skulle vi med bussen, och jag visste ju att jag hade glömt busskortet hemma från innan, ändå hade jag glömt jag ta ut pengar, så otroligt klantigt av mej. Men som tur är stötte vi på jonathan som lånade oss pengar. Ibland har man verkligen flyt. Tusen tack!

Värsta underbara vårvädret idag med. Runt 10 grader! :D Så skönt! Längtar till att kunna ha vårjackan, än så länge så är det lite för kallt för den än. Använde den i söndags, men frös som sjutton då, men snart borde man väl kunna ha den regelbundet! :D

Vår! <3
Haha, okej då. kanske inte riktigt så än. Men snart så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0