Har haft lite blogglust i några dagar, så ...

Har haft lite blogglust i några dagar, så tänkte skriva några rader. Blev ju aldrig att jag började blogga igen ändå sen. Just nu har jag oxå lösen på bloggen, får se om jag tar bort det elr inte sen. Men annars så flyter livet på, och det är vår i luften! Det värsta av snön har smält bort å det har varit plusgrader både idag å igår. Så härligt! Känner verkligen att sommaren är på väg nu:) Bara ca tre månader av slit å plugg, sen är det sommarlov!! Å efter det så börjar jag gymnasiet. Jag längtar faktiskt till det. Ska bli så kul att få miljöombyte efter 10 år på min lilla skola. Plus att jag får lära mej om kläder å sånt i skolan oxå, kmer ju bara bli roligt! Men jag kmer dock sakna alla i klassen. Men life's goes on! ;) Men nu ropar mamma att det är mat! Det blir pannkaka, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0