Chill lördag

Haft en riktigt chill lördag. Vart hemma hela dagen och pluggat samt chillat och kollat på massa fotboll. Pappa hjälpte mej väldigt mkt med plugget, han satt och förhörde mej samtidigt som det var fotboll på i bakgrunden och att vi käkade glass, riktigt soft.

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt för att plugga igen. Religion denna gången. Åh vad jag längtar tills den här terminen är slut. Är så sjukt skoltrött, orkar verkligen inte plugga egentligen, men endå vet man att man måste. Usch, vill ha lov nu!
Plus att det händer så mkt roligt i sommar. Jag ska på streetdance läger, till London, till göteborg, till sthlm och eventuellt ska jag till Bulgarien oxå. Den här sommaren kmer bli fullpackad men endå så sjukt bra. åh, fy vad jag längtar!
Fast samtidigt vill jag inte att terminen ska ta slut, blir nästan nervös så fort jag tänker på att börja på en ny skola till hösten. Även om jag längtar till det enormt. Och även om jag längtar bort från min lilla skola, så vet jag att jag kmer sakna den och alla där när jag slutar. Haha, lite mixade känslor här nu, haha. Men man får väl ta en dag i taget och bara låta tiden gå som den ska. ;)

Men nu är det hög tid för mej att sova. God natt!

Härlig bild från bulgarien i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback