Ändrade planer

Vilket väder! Man blåser nästan bort idag, haha. Men jag ser det som ett vårtecken, för den senaste veckan har vädret varit annorlunda nästan varje dag, och det betyder ju bara en sak, aprilvädret är tidigt! 8D haha.

Idag har jag haft en kort och rätt så rolig dag i skolan, vi har nämligen haft bild och musik, vilket jag tkr är superkul. ^^ Efter skolan så skulle jag egentligen ha tränat, men har fortfarande ont i min vad så det blev inget med det, måste nog söka upp en doktor för det om det inte blir bättre snart.
Skulle hjälpt Vicky rensa hennes garderob idag med, eftersom hon ska flytta snart, men hon fick jobb så vi fick helt enkelt flytta upp det till en annan dag.
Så istället för att ha mkt att göra så blir det en lugn och slapp dag idag, inte mej emot.

Men nu måste jag ta en liten tur med hunden i blåsten, sedan ska jag äta något gott och kolla på tv. :)
Ha en fin kväll. ♥

Fult redigerad bild på Milla när vi var ute i skogen nån dag sen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0