Plugg plugg plugg

Hela dagen har bestått av plugg plugg plugg plugg plugg plugg.. Så himla nervös inför diplomeringen imorgon! :s Ska diplomeras i spamanikyr, dvs, en behandling för händer och armar.. :)
Hoppas att jag klarar det bara. Sjukligt nervös, speciellt för det teoretiska..
Efter skolan så gick jag iaf förbi Konsum och tog ut pengar, sedan gick jag hem och bortsett från promenad med hunden så har jag endast pluggat och lyssnat på musik hela kvällen! Helt slut i huvudet nu.
Men trots allt detta känner jag fortfarande känslan av glädje, har ju trots allt mycket att vara tacksam för.. Så tkr ändå dagen vart väldigt bra :)

Satt en tjej och spelade utanför Konsum idag, kändes lite konstigt och ovanligt för att vara här. Lite mer "storstadigt" haha :)
Hon var iallafall mycket trevlig och hälsade god jul när jag gick förbi, kände mej nästan dum som inte hade några mynt att ge.

Försökte ta en bild lite diskret när jag tog ut pengar, men såg sen att det mest blev på väggen haha ^^
Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: лолло

блогга дш дин тр;га м'нниска

2011-12-15 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0