Christmas eve!

Idag är den efterlängtade dagen här!

Försökt att blogga från mobilen flera ggr det senaste, men det har inte funkat. Testade i morse oxå, men inget ville funka så jag blev så arg att jag raderada appen haha.
Men bortsett från den stunden så har jag vart glad resten av dagen! :)

Frukost hos farmor och farfar med släkten, sedan hem till Kalle anka, julmat, julgodis, julevangeliet läsning, julklappsöppning, Svensson Svensson och massa mys! Och såklart det bästa av allt, Karlbertil Jonssons julafton, åh vad jag älskar den! :) haha.
Tråkigt att snön är borta bara, var hur mycket som helst i torsags, ungefär hälften av det igår, och sen idag ingenting. :/ Menmen.

Haft en underbar och mysig dag, den tog slut alldeles för fort. :/
Fått en massa fina grejer, men främst glad är jag över att både mamma, pappa och Lollo blev glada över vad ja gav dem. :) Kändes konstigt utan Vicky i år dock. Men får se henne nästa vecka iaf!

Pics from the day. (bättre bilder än från mobilen tänkte jag lägga ut senare!)
image description
Christmas tree!

image description
Allt ska vara juligt dekorerat! hihi ^^
image description
Happy Christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0