Besök mitt i natten

Ligger i sängen och drar mej. Ska snart sova, kvällen har varit väldigt mysig. Åkte till in till stan en stund efter skolan och hängde på Powerhouse med några vänner en stund, och sedan blev det hem tidigt för att Lollo ska jobba tidigt imorgon.(happyface för Amanda Fondell i idolfinalen!!)
Vi kom dock inte i säng så tidigt ändå, utan satt och fikade och snackade en bra stund.

Igår så var det skola och en pluggkväll. Jag pluggade verkligen bokstavligt talat hela kvällen, från kl 6-9, med både spanska och naglar. Mina favoriter.. hehe. Får påminna mej om att det snart är lov iallafall! :)

Imorgon blir det upp vid nio och städa och göra i ordning hela dagen inför min tacokväll! ^^ Ska också försöka hinna med ett gympass då också. :)
Men nu är det hursomhelst hög tid att sova. Godnatt!

En bild från i onsdagskväll där min syrra hittade mej och min hund i sängen. Jag har inget minne av detta, men tydligen har knäppot lagt sig på mej när jag sov.. Haha, så himla söt! Min fina lilla Milla <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Haha,, ska du säga som aldrig bloggar!

Det finns en förklaring på min blogg nu iafall!!

2011-12-05 @ 20:21:47
URL: http://lifebyvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0