WWF

Blev så himla glad när jag kom hem och upptäckte att pandakatalogen hade kommit! Julkäänsla! haha. Jag har sålt det här sedan jag var liten och köper alltid en massa grejer. Känns så himla bra att köpa med, eftersom det mesta av det är gjort av miljövänliga och ekologiska produkter och att en del av pengarna går till WWFs rädda djur orginisation :)
Jag kommer ihåg att jag var ledsen att mina två storasyskon redan sålde av jultidningar och att det knappt var någon meningen för mej att sälja när jag äntligen blev tillräckligt gammal. men då hittade mamma panda! Har alltid älskat pandor och djur överhuvudtaget så jag blev förstås överlycklig. Jag och Cornelia slet som djur med att knacka dörr i hela stan å försöka sälja haha. Dock så var det bara en som köpte efter flera timmar, en snäll tant. :) Kmer ihåg vi var asnöjda och tyckte hon var snällast i världen. Kmer ihåg att jag sa att jag ville bli som henne när jag var stor, haha :)





Har tänkt i flera år att det vore roligt och samla på sånt här och visa sina barn och barnbarn när man blev äldre, men aldrig börjat samla ändå.. Tror nästan jag börjar med det i år! ^^

Fått de här muggarna i julklapp av min syster flera år i rad, har åtta stycken, hoppas på fyra till i år. Sedan får det räcka, haha. Vi har våra traditioner med panda. Jag ska t.ex. köpa två julkskålar till i år också. Har fyra av dem, de är jätte mysiga! Jag köper också alltid godiset från panda som vi käkar vid jul.. :D Brukar köpa halsband, armband, ficklampor, sjalar och andra smågrejer också. :) Och i år hade de mkt fint så tror det blir en stor beställning faktiskt. ;)

Update:
godiset och skålarna var visst på bild två, haha. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0