iPhone4

Första veckan i gymnasiet har gått bara bra. ^^ Fortfarande lite osäker om jag valt helt rätt, allt känns så seriöst, och jag är inte alls speciellt duktig på någon av 'inriktningarna' egentligen.. Men det visar nog sig.. finns ju alltid chans för omval eller sabbatsår om jag känner att det känns helfel efter ett tag. ^^

I fredags så fick jag hur som helst min nya mobil! En iPhone4! Tycker att iPhone 3g som jag haft innan duger rätt så bra, men efter att det slutade fungera att ha headset, mina högtalare sprack, höj- och sänkningsknappen gick sönder och knappen man låser och stänger av mobilen med gick sönder så kände jag att det var dags att skaffa en ny. ^^ Och då fick jag en i födelsedagspresent! :) Sedan är ju förstås att ha multiasking, mkt bättre kvalité på kameran, att kunna filma överhuvudtaget och andra småsaker en stor fördel!

Dock så är jag väldigt sur på iTunes, delade iTunes med min syster innan, men tänkte att det var dags att skaffa en egen nu. Men jag, som aldrig riktigt förtått mej på iTunes, råkade fixa så att alla bilder jag tog igårkväll försvann och ersattes med mina gamla. :( så surt!
Menmen.. :) Får försöka se det från den ljusa sdan på något sätt. ^^

Dagen igår bestod av skola och sedan träffa vännerna, först i kyrkan men sedan så stack vi förstås till donken. ;)
Dagen idag har hittils bestått av att sova ut riktigt länge, sov nog typ 11-12 timmar inatt haha, och sedan en liten promenad med Lollo! Vi gick bla. till baazar och fikade med Sara! Mys!
Resten av kvällen spenderas faktiskt hemma. Skulle egentligen kanske haft filmkväll med hanna men hon har inte hört av sig så blir chillkväll istället. ^^

Sitter hur som helst just nu och kollar på Liverpool-Bolton och de leder med 3-0, så känns sjukt najs! :)
Tänkte lägga ut bilder från den roliga kvällen igår, men går ju inte.. :/ Bjuder på en av många bilder från en glass och chillkväll ungefär samma gäng hade en gång i somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback