Nails!

Tjo!
Halsen bli bara bättre och bättre men trots det så ska jag stanna hemma idag. Igårkväll var jag iaf i Vetlanda och träffade vänner jag inte sett på aslänge, yay!
Fick dock konstanta hostanfall senare på kvällen, så då bestämde sig jag och lollo att det var dax att åka hem! ^^
Dagen idag består av städning och tvätt, ska försöka bli helt klar med mitt rum med. Haft det i två månader nu typ, men ändå inte satt upp tavlor å lite annat, haha. Så himla lat.
Ska lägga upp lite bilder senare med tänkte jag, från bröllopet och möjligtvis lite annat från sommaren. :)
Så länge kmer en liten bild på naglarna jag fixade till bröllopet. Min systers nublivna man Antons(tvungen att säga haha^^) syster jobbar med naglar och fixade min och några flers. De räcker ungeär en månad, så ca 3 veckor till! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0