Lazy

Jag har inte orkat elr hunnit sortera bilder idag ändå nu, haha. Men städat och tvättat nästan hela dagen iaf! Så allt i mitt rum är organiserat vilket är sjukt skönt! Ska snart göra i ordning mej för sängen, ska upp åtta-halv nio. Ska vara barnvakt halva dagen och sedan sticka till vbc!

På måndag börjar jag skolan, alltså, tekniskt sett, imorgon. Känns nervöst, eftersom jag bara känner totalt fem pers på hela skolan, och ingen i min klass.. Fast allvarlgt talat var jag nog mer nervös för några månader sedan, haha. Har gått av och an om vad jag ska gå i typ ett år nu, och när jag väl bestämde mej för stylist så har jag liksom slappnat av det senaste istället. Så det känns ändå bra att iaf veta vad jag ska gå höhö ^^
Men nu ska jag sova. Här är iaf en bild på Victoria och Anton, tagen precis efter vigseln.
Så sjukt fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0