Klänningpanik

img_9191 (MMS)

Gick hem från jobbet en dag förra veckan (bor ca 6km ifrån ett litet fik där jag jobbar) Tog då kort på två av många söta och nyfikna kor. ^^ Idag har iaf härlig massage, skönt chill och helt okej jobb stått på schemat! Dagen har gått rätt snabbt, vilket jag tyckt vart  otroligt skönt! Sitter just nu och kollar på nätet efter röda klänningar till mej att ha på bröllopet. Lollo håller på att sy våra klänningar men kanske inte hinner klart i tid. Jag har en nödfall klänning, en klänning som gått i arv faktiskt. Min mormor gifte sig i den och min mamma hade den på sin lyskväll (elr vad det heter. ^^), så vore förstås superkul att ha den! Men den är i fel färg så jag vet inte, vill ju gärna matcha temat ändå.. Komplicerat det här! Men det blir nog bra till slut. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0