Back again! ;-)

Kollat igenom alla mina gamla inlägg på bloggen, å shit vad kul det är! Vill kunna göra samma sak om några år, tänk vad kul att kolla igenom alla sina gymnasieår. Nu har jag ju bara från lite då och då perioder. Så bestämt mej att blogga så mycket jag hinner under gymnasietiden. ;-) Ska göra en ny design snart, den här är grymt ful.
Om ca 20 dagar börjar jag skolan, ska gå hantverksprogrammet inriktning stylist vad det ser ut som nu, haha. Verkligen gått fram och tillbaka över gymnasievalet hur länge som helst nu, men tror att detta blir bra, vad det låter som så är det iaf en sjukt kul linje. :)
Kan inte fatta att det är så nära, känns som sommaren började nyss. Men tiden går ju fort när man har roligt så.. ;) och roligt har jag verkligen haft! Speciellt vecka 26 och 29 då jag var på streetdanceläger och i London. Var sjukt enormt kul! Vill definitivt tillbaka till London snart igen! shit vad kul det var! Sen har jag jobbat och träffat kompisar å gjort andra roliga saker oxå!
Men vad jag mest inte kan förstå är att det är mindre än två veckor kvar till den trettonde augusti, för då gifter sig min syster Victoria sig med Anton :D Åh vad kul det kmer bli. Om några dagar ska vi fixa naglarna till det, yay!



sämst kvalité, men är jag och Lollo på high chaparal en gång i sommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0