2010 (:

Har inte bloggat på över en månad nu ;O Tiden har bara krupit ihop till ingenting och nu är det helt plötsligt 2010 Så här får ni ett försenat GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! :D

Tänkte skriva lite om vad som hänt. Fram till jul så var det som vanligt stressigt. Hittade iaf julklappar till alla. Juldagarna firades hemma med familjen. Var lite halvsjuk oxå. Men blev frisk lagom till den 27 dec. Då det var fest hos Torstensson. Jimmy trollkarlen var oxå där, fattar verkligen inte hur han gör alla sina tricks :S Iaf så var det fest sent hos dem och hanna å jag hade så himla kul :) Men nu är hon å sara i egypten och där har de firat nyår och de kmer hem igen den 16. De är saknade! :P
Anyways så åkte vi till märsta, utanför sthlm, på konferens några dagar och firade nyår. Var fett kul! Efter märsta blev det raka vägen upp till norrland och hälsa på mormor och morfar (: Och våra söta kusiner och min morbror kom dit på lördagen oxå! Blev att åka pulka och åka långa rundor släde hela helgen :D Sen blev det hem och här är jag nu och lyssnar, på tal om ingenting, på ke$has nya album, många låtar är grymt bra :D
I julklapp fick jag mest pengar, men oxå skor, kläder, smycken, böcker, filmer och massa annat bra (: Och pengarna har jag redan shoppat upp på ännu mer skor, kläder och smycken ;) men lite är sparat till en platt- och locktång i ett som jag ska köpa så snart som möjligt (:

Nu har jag fattat mej så kort som möjligt :p Ska börja blogga igen nu tror jag. Ska försöka övertala mamma å pappa att få internet i mobilen så kan jag blogga därifrån med ;) Ska ta och svara på era kommentarer med. Men är de alldeles för gamla så struntar jag nog i det. men ska iaf publicera dem.
Här får ni några bilder med (:


Får fina julgran (:

Julbak på hög nivå ;)

Haha :P

Julklappsöppning. vicky fick vara tomte i år (:



Milla älskade att öppna sina paket. Hon bet och rev och när hon lyckats öppna det sprang hon omkring hur stolt som helst med benet i munnen (: har ingen bild på henne från julafton förutom den här när vi skulle till farmor. Sötare hund finns inte (:

SVAMPBOBSSMÖRGÅSGRILL! :D Jag och lollo fick den av anton. haha (:
Insåg nu att det var den enda bilden på ngn present jag fått ;O

Nyår! Ser ut som en stjärnhimmel istället för raketer :o

Ute i kylan (:

Partaj där inne! Dansade i timmar, å det syns ju väl på denna bilden (;



Norrland!

Ute på långrunda!

Min fina syster (:

Jag :)

Haha, jag dör, skulle göra en snö ängel och blev fångad på bild när
jag skulle slänga mej ner i snön. Hahah! :D


Det får bli sista bilden. förlåt för så många men jag är riktigt dålig på att välja ut :P Hoppas ni haft det lika bra som jag iaf :D Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: evelina/alven

super duber söta joy!!(:

Kul med ett nytt inlägg!

2010-01-08 @ 13:52:40
Postat av: janine

Det gör ingenting, de kan bli så ibland:D

Okej, :) fina bilder!

2010-01-08 @ 15:32:40
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: Bettan

Gillar smörgåsgrillen men då skulle jag vilja ha Hello Kitty:P

2010-01-08 @ 16:01:12
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Det är lugnt :)

Är allt bra?

2010-01-08 @ 16:55:45
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: hejannw

detär luuungt ;D

2010-01-08 @ 17:16:10
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Emma-F O T O B L O G G

Okej!:)

Görs?

2010-01-08 @ 17:23:17
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Camilla Vu

SÅ FINA BILDER :O

FIN DU VAR I LOCKIGT! :D <3

2010-01-12 @ 19:15:14
URL: http://camillaavu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0