Pannkakdags

Har inte pluggat ngt alls än så länge, men ska ta å göra det efter jag ätit. Usch, har massa att göra till matteprovet imon :/ Och sen Måste jag verkligen ut å springa, får tvinga ut mej själv. Min nyttighetsperiod går sådär och träningen skäms jag över hur dålig den är. 
Brukar inte träna så mkt, men i somras bestämde jag mej för att verkligen satsa, åtminstone hösten nu, så ska frsöka tvinga ut mej själv. Det brukar ju bara vara värst i början, men sen när man väl kmer igång så blir det lättare. Så brukar det vara, åtminstone för mej, med nästan allt.

Men nu ska jag käka pannkaka, ha det bra!


Lollo steker för fullt ;)


Kommentarer
Postat av: camilla vu

Mumsit :D

Sv, jadå :D <3

2009-09-30 @ 21:49:54
URL: http://caamillavu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pannkakor ät gott :)

2009-10-09 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0