Lördag

Lördagen har vart bra! Sov till ca tolv och duschade och tog det lugnt några timmar. Sen blev det träffa Evelina och vi hittade på massa kul :)
Idag har jag fuskat med nyttigheten med, åt godis innan, inte bra! :( Ska tvinga ut mej själv å springa imon kväll iaf, plus att jag måste plugga massa matte imon med, skjutit på det alldeles för länge nu. Så morgondagen ser inte så kul ut :/

Har förresten bestämt mej för att ändra om massa i mitt rum, svart och vitt ska det bli numera, är så trött på det jag har. Kmer nog ta ett bra tag innan det blir klart men ska ge er en bild efter det är färdigt iaf, det lovar jag :)

Men nu ska jag knarka lite mer musik, bloggar mer imon, Ha det bäst! :D



Bjuder på den här :p

Kommentarer
Postat av: lina

kul hade vi det allt hihi:) kul att du börjat blogga mer nu, we like:)<3

2009-09-27 @ 18:15:50
Postat av: joy

Sv: aa, haha, det var riktigt nice ;D Haha, aa ;)

2009-09-28 @ 18:16:33
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0