Twilight

Hann aldrig blogga mer igår. Var ute på en riktig långrunda i skogen med vicky och sen kollade vi på twilight och sen fick jag vrålplugga till fysik provet jag hade idag. Tror inte det gick så bra, men hoppas att jag slipper omprov iaf.

Har förresten börjat gilla twilight filmen nu. Innan tyckte jag den sög för att boken är så mkt bättre, men nu tkr jag faktiskt att den är helt okey :) Boken är förstås bättre, men så är det ju nästan alltid. Längtar till 20 november då new moon kmer, Den dagen kmer bli fett kul :D

Måste läsa the host snart oxå, Stephiene Meyers nya bok, oxå romantik och fantasy, Den är nog oxå bra :) enligt lollo är den nästan lika bra som twilight med, så då är den nog fett bra med tanke på att hon är en riktigt twilight nörd :p

Men nu ska jag äta lite och sen lägga ut lite bilder från lördags kvällen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja ;D

2009-10-12 @ 16:01:38
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: matilda

är allt bra ?

förlåt för att jag inte orkar svara på din kommentar. det är skitmånga & jag har inte så stor lust att blogga , ska bara svara sen kanske göra nått annat. men vi får väl se då jag börjar igen, & nej jag spammar inte runt det hära om du undrar, bara till dom som har kommenterat min blogg. det känns helt fel att bara låta dom ligga där, helt opubliserade , obesvarade. så jag tänkte göra nått åt detta. så jag skriver samma sak till alla, efter som jag har 0% blogglust. vilket känns trist. men kika gärna in igen nångång, så kanske jag är tillbaka!<3

2009-10-12 @ 16:14:32
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Victoria

Mys-dag <3



Ps. nu fick du länken till min blogg med :)

2009-10-13 @ 13:08:00
URL: http://viol90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0