Träning på gång

Idag har jag haft sovmorgon, as nice :) Sen fick jag sluta tidigare vid halv två å åka till nässjö till ortopeden. Blev köpa nya skor, vantar å¨mössa oxå :) Ska beställa kläder på ellos ikväll med, det blir awesome :D
Förresten så var det snö i nässjö :O Hoppas Inte det kmer hit. Usch, även om jag längtar till julen vill jag inte ha snö och slask.

Ska träna ikväll, det behövs, kände mej verkligen dålig idag när jag hade idrott. Jag fick asdåligt på allt :/ På en minut klarade jag bara 34 armhävningar och det var ändå tjejarmhävningar. Men så blir det när man tar några veckors paus i träningen.

Men nu måste jag plugga lite. Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2009-10-14 @ 16:08:26
Postat av: Joy

Sv: Tacktack :)

2009-10-15 @ 16:50:21
URL: http://joyolofsson.blogg.se/
Postat av: Joy

Sv: Tacktack :)

2009-10-15 @ 16:51:32
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0