Höstväder

Hann aldrig blogga igår eftermiddag och på kvällen funkade inte internet ;o
Hade massa plugg igår och ännu mer plugg blir det enda fram till höstlovet nu. Har sjukt mkt att göra, skolan fattar visst inte att man har ett annat att göra oxå.
Men idag tar jag det lite lugnt, har precis varit ute och gått med Lollo å köpt glass och varm choklad :p Det började regn och blev as kallt när vi köpte glassen och så började det regna så vi köpte ngt varmt oxå :p

Nu ska jag plugga lite engelska sen ska jag nog ut å ta några höstbilder :)
Här får ni en som jag tog innan. Ha de bäst läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Höstbilder är alltid nice ;)

2009-10-08 @ 20:07:46
Postat av: lina

jag älskar å läsa dina blogg inlägg, o det vet du så blogga mer nu haha;)

söt du är världens bästa joy<33

2009-10-08 @ 20:30:52
Postat av: joy

Sv anonym: Yes :)



Sv lina: haha, ska försöka :p du är bäst och sötast ju :) <3

2009-10-09 @ 14:29:51
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0