Solen :D

Idag har det varit supervarmt, upp till 30 grader ;O Jag kulle lätt kunna vänja mej med det året om, men till att börja med gärna ngn kall vind då och då :p Å eftersom jag var klantig nog att inte smörja in mej i morse så är typ hela jag röd, det svider och e så jobbigt. Men för att se det positivt blir jag iaf brun efter ;) Dessutom var det värt det för en härlig dag på stranden med massa :D (förutom Stina som skvätte ner mej när jag precis torkat  -.- )
)Skulle sprungit ikväll med, men kan ju inte det, det gör för ont, förlåt camilla.<3 Har iaf, föutom glass, inte ätit onyttigt idag, det hoppas jag att jag klarar av mkt längre ;D 

Blir hemma med systern Lollo idag :) Vi ska kolla på "what a girl wants" Den verkar super :)
Så ha en härlig kväll allihop :D


Kommentarer
Postat av: evelina<3

den är supper bra!!! älskar den filmen;)

vi få ha snart en film kväll igen, alltid lika kul med er!!:D<33

2009-06-29 @ 18:55:17
Postat av: evelina

den filmen är jätte bra!!! älskar den;) vi får ha film kväll snart igen, har alltid lika kul med er!!!<3333

2009-06-29 @ 18:57:43
Postat av: joy

Sv: Super bra är den ;D aa, et får vi ha, skulle ni bort i veckan elr kan vi ha nån gång då?<3

2009-06-29 @ 20:35:50
URL: http://joyolofsson.blogg.se/
Postat av: Camilla Vu

Ingen fara :) Kram!

2009-06-29 @ 20:36:16
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: Camilla Vu

Sv har jag inte redan länkat dig? Kram!

2009-06-29 @ 21:32:53
URL: http://camillaavu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0