Måndag morgon :)

Idag så var jag ute och sprang vid sju, riktigt duktig känner jag mej efter att ha gjort det;) Måste börja träna mera, det är faktiskt riktigt skönt :) Var ute och sprang igår med Camilla, blir nog springa med henne ikväll oxå :) Blir nog simma imon med med henne, Börjar bli riktigt duktig nu ;p
Börjar bli bra på att blogga med, måste vara för att jag är så trött på bdb och facebook ;) Dessutom så blir det som en dagbok, mkt lättare att skriva på datan än i en bok ;) Askul att läsa om några år, Jag å Evelina fick läsa ur lollos från när hon gick i femman, vi höll på att dö av skratt, haha :p

Men nu blev det alldeles för långt än jag hade tänkt så ska sluta skriva nu, ha en bra dag i solen allihop :D



Lägger ut på en glassgubbe bara för att jag är sugen på glass och för att jag har en sån glassgubbe hemma :p

Kommentarer
Postat av: Oliviaaa : ))

Nu blir jag med sugen på glass >.<

haha ;)<3

2009-06-29 @ 11:08:55
Postat av: Camilla

Sv: Men min är inte så intressan :P



Du är duktig :) Kram!

2009-06-29 @ 12:48:37
URL: http://camillaavu.blogg.se/
Postat av: evelina<3

hahah as kul va det å lästa det hahaha<333:D

2009-06-29 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0