Panik

Kom hem igår från några dagar i grästorp. hade sjukt kul med cornelia :)

Idag har jag läst ut första harry potter och typ halva tvåan. blir att läsa mer snart :p Måste ut å springa först bara. Har inte sprungit på mer än en vecka :( Får panik på mej själv för att jag är så lat och bara äter onyttigt hela tiden.

Imon blir det troligtvis vetlanda och gå på bio med hanna :)
Ännu mer onyttigt :/

På måndag och tisdag blir det nog bara slappa och vänta in skolan på onsdag.

Sommaren har gått alldeles för fort!
Finns massa jag inte hunnit med som jag skulle viljat :( Får typ panik av det. T.ex. så har jag knappt spelat gitarr nånting. elr tränat fotboll. elr solat. och fått upp min kondis har jag knappt heller. Och ngt nyttigare har jag verkligen inte blivit :(

Usch, nu känner jag mej deprimerad!
Måste ut å springa och sen ta en lång dusch och sen läsa resten av kvällen. efter jag sprungit känner jag mej nog på bättre humör. det brukar jag iaf. Måste springa runt hela sjön igen, får hoppas jag klarar det.

Ha det bäst de sista dagarna på lovet! :)

Underbar låt med Taylor Swift :)
You belong With Me:


Kommentarer
Postat av: evelina

juste jag skulle lära dig piano sorry, men vi ett helt liv på oss hihi:)

saknar dig vännen<3

2009-08-15 @ 22:20:47
Postat av: Joy

Sv: du får göra det i höst ;) saknar dej med :)

2009-08-17 @ 19:15:49
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0