Om helgen

Kom hem igår från en awesome helg i gränna :D Jag, Lollo, hanna å sara sov i husvagn hos farmor och farfar :) vi hade super kul :D

Det har varit mkt bad, solning, köpande av polkagrisar, ut och gå(ende?) plus massa annat kul :)
Och framförallt harry potter pratande med hanna :D Hon är ungefär lika mkt harry potter nörd som jag. Ska låna första boken av henne :) För hon har de tre första böckerna :)


Bilder kmer nog imon :) (bilder från förrförra veckan med :p) 
Så länge får ni en meningslöst rolig video som jag å hanna skrattat åt hela helgen :p 
"The Vortex" och "The Mysteriuos Ticking Noise" som finns bredvid är oxå två vi skrattat åt ;)


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Så kul att det inte är sant, hahaha :D:D

2009-08-10 @ 17:01:40
Postat av: evelina

va härligt det låter!

haha måste någ kolla på filmerna för att fatta den här "roliga" filmen hahha



saknar dig, känns som evighets sen sist<3

2009-08-10 @ 20:36:10
Postat av: Joy

Svar anonym: höhö, aa ;)



Svar evelina: det var super :D

haha, aa ;) fast kanske inte, kan ju vara min dåliga humor med, haha, jag tr iaf den e skit kul :p



Saknar dej med<3 Vi måste träffas i helgen nån gång

2009-08-10 @ 22:02:13
URL: http://joyolofsson.blogg.se/
Postat av: camilla vu

bilder är alltid kul :D<3

2009-08-14 @ 18:41:25
URL: http://caamillavu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0